Contact
Heb je een vraag, of wil je een opmerking over onze webshop kwijt? Vul dan het contactformulier in. Wij streven er na om je binnen 48 uur een antwoord te geven.
Volg ons ook op Facebook en Instagram
Bestellen en betalen
Bestellen op ollieszaken.nl is gemakkelijk.
- Plaats je gewenste artikelen in het winkelmandje
- Controleer hierna je bestelling
- Klik op ‘bestelling afronden’
- Vul je persoonlijke gegevens in, en wijzig eventueel je afleveradres
- Als je helemaal klaar bent, klik je op betalen
- Kies je betaalmiddel, en rond de betaling af
Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden
- IDeal
- Bankoverschrijving
Verzending + verzendkosten
Wij streven ernaar om producten die op voorraad zijn binnen 1-2 werkdagen te verzenden.
Wij verzenden met PostNL. De kosten hiervoor bedragen:
Enveloppe: € 1,82
Brievenbuspakket: € 4,00
Pakketje € 6,75
Het brievenbuspakket en het pakket worden verzonden met track and trace code.
Voor bestellingen boven de €75,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Levertijd
Wij streven ernaar om producten die op voorraad zijn binnen 1-2 werkdagen te verzenden. Heeft u gekozen voor verzending met Track and Trace dan ontvangt u een mail met daarin een code om het pakket te volgen.
Het kan zijn dat een artikel niet op voorraad is, in dit geval zullen wij u op de hoogte houden van de status van het product.
Retourneren en ruilen
Mocht je niet helemaal tevreden zijn over het geleverde product dan heb je 14 dagen om het artikel terug te sturen. Deze termijn gaat in op de dag dat het artikel geleverd is.
Voorwaarde voor het retourneren van een product is dat hij in nieuwstaat is, dus niet gebruikt.
Volg hierbij de volgende procedure:
- Stuur een mail naar info@ollieszaken.nl
- Je ontvangt van ons een retourformulier
- Print het formulier uit en vul hem in.
- Stop alles in een verpakking
- Verzend het pakket naar ons terug. Gebruik hiervoor een track and trace verzending om kwijtraken te voorkomen.
- Als wij het pakket binnen hebben ontvang je een mail, en daarna ontvang je het aankoopbedrag terug.
De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening.
Retourregels
Omdat we het product die u retour stuurt weer moeten verkopen, en we iedere klant een perfect product willen aanbieden, hebben we voor het retour sturen een aantal regels.
We accepteren alleen retourzendingen;
- Waarvan de artikelen in originele staat zijn
- Waarvan de artikelen op redelijke en deugdelijke wijze zijn verpakt en beschermd bij retourzending (i.v.m. het voorkomen van transportschade);
– Die binnen de zicht- en retourtermijn door ons zijn ontvangen, en voldoende gefrankeerd zijn
– Die niet zijn gepersonaliseerd met bijvoorbeeld naam of geboortedatum
Indien u toch besluit te retourneren zonder acht te nemen aan de bovenstaande regels, dan zullen we met u contact opnemen om aan te geven welke invloed uw wijze van retour heeft op het eventueel terugontvangen van het aankoopbedrag of het retour ontvangen van het artikel (verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening).
Bestelling annuleren
Bestellingen die nog niet betaald zijn kunt u eenvoudig annuleren. Stuur ons dan simpelweg een e-mail naar info@ollieszaken.nl
Een betaalde bestelling kunt u tot het moment van verzending annuleren. Bij gepersonaliseerde artikelen kunt u annuleren tot het artikel voor u is bedrukt/gemaakt. Neem voor een annulering zo spoedig mogelijk contact met ons op. Het betaalde bedrag wordt in dat geval direct teruggestort op uw rekening. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons betaald hebt. Indien de artikelen reeds verzonden zijn naar het opgegeven adres, zullen de regels voor retourzending van toepassing zijn.
Klacht indienen
Indien u het ergens niet mee eens bent, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij doen dan onze uiterste bent om er samen met u uit te komen.
Overige vragen
Ollieszaken is op diverse manieren te bereiken. U kunt contact met ons opnemen:
- Door middel van het contactformulier op de contact pagina
- Door een e-mail te sturen naar info@ollieszaken.nl
Wij streven er naar om alle berichten te beantwoorden binnen 48 uur.